Shop Mobile More Submit  Join Login
Tony has joined.

Bruce: SUP TONY ;D

Clint: WE ALL LOV YO

Natasha: COM JOIN US CUZ WE LOV YO ;D

Steve: YOR ALWAYS WELCOM TONYYYYYY ;D

Tony: The Hell…

Bruce: LOL TONY STARK.

Bruce: TONY.

Bruce: TONY.

Bruce: TONY.

Bruce: TONY.

Bruce: TONY.

Bruce: TONY.

Bruce: TONY.

Tony: Yush?

Bruce: I LOV YO AND I NEEDZ A SNUGGL BUDY

Tony: …Hold on about five minutes.

~Five Minutes Later~

Tony: OOOOO BRUCEY U BAD BOY

Bruce: ;D

Tony: I LAV U HULKIE

Bruce: I LOV U TO

Clint: YOUR INSACURE

Natasha: DONT NO WAT FO

Tony: U TURNIN HEADS WEN U WALK THROU THE DOOR

Bruce: DUN NEED MAKEUP

Steve: TO COVER UP

Clint: BEIN DA WAY DAT U R IS ENOUF

Natasha: EVERY1 ELSE IN DA ROOM CAN SEE IT

Tony: EVERY1 ELSE BUT U

Bruce: I LOV U MAN.

Steve: LOL

Clint: U AMAZING MAN OF IRON U

Tony: IM SO FAB ;D

Natasha: YUSH U R U BAD BOY ;D

Tony: ;D

Steve: I LOV U

Bruce: WE DIDN FORGET BOUT U CAPTN ;D

Steve: I NO ;D

Thor has joined.

Tony: OH MAN OF THUNDER

Clint: THE TEDDY OF ASGAD

Natasha: ODIN SUN

Steve: THE CAPTN OF ASGERD

Thor: Erm….It is not Asgad or Asgerd, it is Asgard… Are you all drunk?

Tony: IFF WE ARR, I STARTED EET ;D

Steve: LOL NUUU

Natasha: LUV

Clint: IMA HIT CHU WITH MA ARROW ;D

Thor: Wait…Steve, you can't get drunk….?

Steve: Erm….I'm just playing along. It's been a long time since I've been drunk…

Thor: …Ok.

Loki has joined.

Loki: I know I shall regret this right away…

Tony: LOKI MY GOD OF BADNESS

Clint: R U GONNA DO BAD THINGS TO MEEEES ;D

Natasha: FFT NUUU HE DO EEET TO MEEEEE

Steve: IN YO DREAMS IM DA CAPTN ;D

Bruce: WELL I KEEL U ALL WITH MY GREENESS ;D

Loki: …...Oh God.

Tony: UR THE GOD LOKI ;D

Natasha: TOTALLY

Clint: AND U HAZ A NICE ASS

Loki: Excuse me Clint?

Thor: I apologize for this, brother…

Loki: Damn you, Thor. Damn you.

Thor: I'm sorry?

Loki: Last time…..

Thor: Ah….

Tony:  LOL

Clint: ROFL

Natasha: LMAO

Bruce: LMFAO

Loki: Would you quit it out?

Tony: ANYTHING FOR U MY LOV

Loki: ….

Thor: …

Clint: I'M FOREVA ALONE

Tony: DUN WORRY CLINTY POO LOKI IS A GOOD SNUGLER <3

Loki: Oh Hell no.

Clint: LOKI POOOOOO WHERE ARE CHUUUU

Loki: Brother…

Thor: Good luck…

Loki: Damn you.

Tony: LOL

Clint: LES RIDE A PPONY  TO CANDYY MOUNTAAIN

Natasha: CANDY MOUNTAIN CHARLIIE

Tony: SHUUN THE NON BELIEVERS

Steve: LES TAKE A RIDDE ON DA CHOO SHOO TRAIIN

Clint: CHUGGA CHUGGA CHUGGA CHUGGA CHOO SHOO

Loki: Brother?

Thor: Yes?

Loki: I am scarred for life.

Thor: As am I, brother…As am I…
What have I done with my life?

I've made a sequel.

And now they are all DRUNK!

Except Thor and Loki :meow:

NEXT: [link]

PREVIOUS: [link]

ENJOY!
Add a Comment:
 
:iconimaunikitty:
Imaunikitty Featured By Owner Mar 8, 2015  New member
Loki: I'm scared for my life
Thor: Me too Brother..... Me too
*(y/n) join the chat*
L: The f are you?!?!?
(Y/n): Your worst nightmare. Fury sent me to keep a eye on them since they go too crazy with adult supervision.
T: Lady (y/n) we are adults
(Y/n): Yes but you are asgardians I am too but I lived here for 3 years
L: Oh I think I remember you..... didn't you play with us on Asgard?
(Y/n): Brains over Brones my prince brains over brones.
T: I don't remember.....
(Y/n): Does he remember anything?
L: Nope. Hope to see you soon princess.
Steve: I CMAE IN LKIE A WCREIKNG BLAL!!!
Tony: LOKI HASSS A GURLFRIEND!
L: That is true we were dating until she left
Thor: I DONT REMEMBER HER!
Reply
:iconflamingwingedwolf:
Flamingwingedwolf Featured By Owner Edited Mar 14, 2015  Hobbyist Artist
*Flames join chat*
 Flames : yo (y/n) Nick sent me to help dude
Loki: who are you?
Thor: yes who are you lady of Flsnes
(Y/n): you don't need to
Flame: is cool i was macde in a lab and can control fure and trun in to a dragon or wolf put into a hybrid 
Tiny: HEY IS IT JUST ME or IS IT HOT INHERE SWEET HEART!
Flames: I've killed more people then every one here with outhout any thought but only an older i will also kill you if you flirt with me after cuting off your balls and watch you cry in pure pain and lough at your pain that  a promise ^_^ 
Every one: please don't hurt us
Flame :ok since you asked so nicely plus i won't kill steve he to much of a sweet heart. ^_^
Reply
:iconmollienaturerocks:
mollienaturerocks Featured By Owner Mar 8, 2015
Poor capt
Reply
:iconmollienaturerocks:
mollienaturerocks Featured By Owner Mar 4, 2015
Can't stop laughing
Reply
:iconskyrimfan2014:
Skyrimfan2014 Featured By Owner Jan 14, 2015   General Artist
Loling sooo hard right now.Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] The Annoying Orange laughing :randomlaugh: Naruto Dancing Laugh LOL XD Extreme 
Reply
:icondrgnmge:
Drgnmge Featured By Owner Nov 5, 2014
loling hard right nowLlama Emoji-01 (Laughing) [V1] 
Reply
:iconshinigamiyuki-chan:
ShinigamiYuki-chan Featured By Owner Oct 27, 2014  Hobbyist Writer
*dies* XD XD XDDDDDDD
OJMGF:C
I CAN'T EJVN TIPE XD
Yes, i am well aware of my grammar mistakes XDD 
BUT OMG
SO HILARIOUS
Romano (Mustache Laughs) [V1] Laugh Tomoya Okazaki (Laughing Hard) [V1] 
Reply
:iconapsenarent:
apsenarent Featured By Owner Sep 6, 2014
am I the only one who has never watched that video with charlie i hear my friends talking about it all the time
Reply
:iconapplewhite14:
AppleWhite14 Featured By Owner May 8, 2014
XD HAHAHA
Reply
:iconnightfury150:
nightfury150 Featured By Owner May 5, 2014
THIS. IS. AMAZING.
Reply
:iconnightfury150:
nightfury150 Featured By Owner May 5, 2014
THAT'S. OKAY.
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner May 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
THANK. YOU. ^^
Reply
:iconclintbarton234:
clintbarton234 Featured By Owner Aug 13, 2013  Student Artisan Crafter
omg laughing so hard i wheezing i think i need some water oh wait i gots no water *coughs up a storm* help i needs water now *continues coughing*
Reply
:iconmaerorem-caligo:
Maerorem-Caligo Featured By Owner Jul 3, 2013  Professional Writer
STOP THIS HURTS. IT HURTS TO LAUGH THIS HARD. MY THROAT. MY CHEST. MAH FREAKIN' RIBS. IT HURTS SO MUCH STOP MAKING ME LAUGH.


But seriously, dude, this is freaking wonderful.
Reply
:iconbrainiac5fanatic:
Brainiac5fanatic Featured By Owner Jun 22, 2013
OMIGERSH I CANNOT STOP LAUGHING!!!!!! THIS IS GENIOUS!!!
Reply
:iconsokkas-boomerang:
sokkas-boomerang Featured By Owner Oct 11, 2012  Student Traditional Artist
WOOOP!! LOVE LOVE!!:iconloveloveplz:
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD Thank yew :3
Reply
:iconsokkas-boomerang:
sokkas-boomerang Featured By Owner Oct 11, 2012  Student Traditional Artist
You're extra welcome!
Reply
:iconfun-can-be-fun:
Fun-Can-Be-Fun Featured By Owner Oct 11, 2012
LOVE
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD Danke!
Reply
:iconfun-can-be-fun:
Fun-Can-Be-Fun Featured By Owner Oct 12, 2012
:D
Reply
:iconskalliotori:
SkalliOtori Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Photographer
Made me laugh so hard! TxT
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'm glad :dummy:
Reply
:icontacodestroyeravenger:
TacoDestroyerAvenger Featured By Owner Jul 24, 2012  Student General Artist
It was funny until I got to the part when Clint talks about Loki's butt....... Then it was hilarious!!!! See what you did with the Charlie reference)
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Well, nobody's perfect :'D Glad you liked the rest anyways! And thank yew! :3
Reply
:iconezramalia:
Ezramalia Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
Its so funny, I can't stop laughing! *eyes tear up from laughing so hard*
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD I'm glad you like itttt! X3
Reply
:iconezramalia:
Ezramalia Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
How can I not!?! They're so funny!
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconspazhugplz:
Reply
:iconborovka666:
borovka666 Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
hahahahah. this is great!
please make another part! :P
Reply
:iconliolflw:
LiolfLW Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks!

And sure, I'll try tp make another part ^^
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconliolflw: More from LiolfLW


Featured in Collections

Marvel FanFiction by darkblade1163

the avengers by clintbarton234


More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 29, 2012
File Size
3.6 KB
Link
Thumb

Stats

Views
2,584
Favourites
85 (who?)
Comments
31
×